2008-07-02 | 22:41:46

Onsdag

Hej vänner :)

är precis hemkommen från Marcus, tog oss ett varmt och skönt bad när jag kom dit, satt nästan i 1 ½ timme, hur skönt som helst :) och välbehövligt, eter besöket hos *** idag så kändes det lite bättre och att sedan få åka ner och prata av sig lite hos älsklingen gjorde det bättre med, han ska tänka på vissa saker och så han med, så vi kämpar på tillsammans :) Han gör mig stark <3 och när jag loggar in på msn när jag kommer hem så blir man bemött av en överglad Cecilia, då gick humöret verkligen upp :) hih, så nu känns det lite bättre iaf, tänkte sätta mig och pilla lite med min nya design nu .. Ska även kolla lite på Cecilias :)

Hittar ni på?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: