2008-07-09 | 22:26:35

Saknat mig? ;)

Hej sötnosar :)

Har ni saknat mig? ;) Har inte blivit så mycket bloggande här som ni förmodligen märkt? Dels har jag inte haft tid att sätta mig, har inte kännt något ork till det och det har hänt lite saker .. Men nu är jag tillbaka igen och skall försöka blogga på så mycket som möjligt :) brodern från Uppsala är hemma nu med, så man försöker ta vara på den tiden med juu, hih. Men det hoppas jag ni förstår? :) vet inte riktigt vad jag skall skriva faktiskt, dagarna jag inte bloggar har jag inte gjort så mycket mer än varit med mina fina vänner, min familj & pojkvänn .. Just nu håller brosan och älsklingen på med ljudet i bilen så ska gå ut dit igen och kolka läget, blir nog ett inlägg till sen innan vi lägger oss :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: