2008-07-03 | 20:18:57

underbara sol

Dagen blev lugn och skön :) började med att jag la mig ute i solen när jag vaknat och så, sen kom Jim så följde med honom hem en stund, åkte iväg till Lotta & Calle en stund sedan, runt två tiden åkte jag och Calle bort till Sara för att åka ut och lägga oss vid Välorna, och det var verkligen skönt :) Badade och solade, följde med mamma & pappa upp till farmor efter det, där det blev lite mat, fika ochfix i trädgårn .. Och just nu sitter jag här, väntar på att älsklingen ska komma hem, han är och äter semestermiddag med jobbet. Tänkte att jag skulle sova där inatt, men vi får väl se hur det blir, beror ju på vad kl blir när han kommer hem :) Nää, nu ska jag hämta lite saft, kommer snart igen ..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: