2008-06-27 | 12:01:40

kass uppdatering?

Hej vänner :)

Dålig uppdatering här just nu, men dagen igår blev inte som planerad. Så när Marcus kom och hämtade mig åkte vi ner och kolla på kläderna men tyvärr fick inte följa med hem för vi var stressade och jag kunde inte bestämma mig så jag tänkte åka ner en sväng idag och kolla! :) Efter vi varit där så var det hem till Marcus som gällde, Sandra & Rasmus var där, de stannade dock inte så länge så när dem hade åkt körde älsklingen hem mig sen åkte han och jobbade, dock bara en timma :) så när han var klar kom han och hämtade mig igen så drog vi iväg och åt lite, sen hem till honom, var ute och gick med Stella (hunden) med, i ciruks en timme :) var riktigt skönt, idag var det upp tidigt som gällde, dels för att jag sov hos älsklingen sen skulle jag vara inne i Värnamo vid 10.00, så nu är jag precis hemkommen där ifrån och skall börja städa :) för imorgon blir det lite förförfest här innan vi ska ner till den riktiga förfesten. Och på tal, någon som har ett singstar att ta med sig imorgon? :D imorn ska vi ut, och det ska bli förjävla roligt!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: