2008-03-15 | 19:55:55

Underbar och älskad av alla

Gårdagen var bra :) Började med att Jim kom och hämtade mig och Rebecka i värnamo, för att fort hinna hem och fixa sig lite, för att sen åka ner till Jim & Nyberg och festa lite, eller blev ganska mycket .. Hihi :) Kvällen var mer än toppen, träffade några kompisar till Peter & Pär med, eller jag festade med dem rättare sagt :) Riktigt trevligt, hih. Var la hemma runt två tiden, och somnade runt halv tre .. Och vaknade av att jag fick sms av Nyberg vid hals sju, JIPPIE ..... naaaaaaaaat. Sen somnade jag typ inte om, men gick inte upp förens halv två .. (a) hah, länge sedan jag faktiskt låg så länge i sängen :) hih,

ikväll blir det att sitta hemma, skulle träffat Marcus egentligen, men han ville stanna kvar hos Rasmus så då gjorde han det .. Men han kommer till mig imorgon, och då kanske det blir A6 :) vi får se lite, hih. Har precis ätit bakadpotatis med god rör, revben och baguetter :) nu blir det att kolla lite på melodifestivalen, sen ska vi kolla på Underbar och älskad av alla :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: