2009-04-09 | 11:53:40

dimension

Dåligt med uppdatering här på senaste men har inte haft någon lust om jag ska vara helt ärlig.. Men nu så, nu är lusten tillbaka igen :) hur länge den tänker stanna får bli ett mysterium..

Påsken rullar in nu med, är det något ni brukar fira? Här hemma blir det inte så mycket firande, har inte ens satt upp något pynt :P Är inte så mycket för detta med påsk/jul, men ett påskägg kommer det att bli iaf :D det har jag tvingat mamma till, haha ne men nästan osså blir det påskmiddag hos farmor på söndag något mer blir det inte :) hur gör ni? Det man ser fram emot med påsken är ju Elmia och det blir det även i år, men vilken dag jag ska dit vet jag inte riktigt ännu men fredag/lördagkväll kommer ju spendares i Jönköping iaf ;) Någon mer som ska dit? :D
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: