2009-08-10 | 23:05:15

Flum

Dagen har varit bra :) Var nere på arbetsförmedlingen och skrev in mig idag på förmiddagen sen följde jag med mamma upp till jobbet och fixade massa med gymnastiken, har skaffat mig en pärm till ledarna :) Sen fixade jag lite käk tills mamma och pappa kom hem sen drog jag ner på möte med gymnastiken, härligt att träffa alla igen, mycket flum blev det! Och flum är det inget att tala om vad det kommer bli nästa onsdag.. hah, efter mötet åkte jag bort till Linda för att ta oss en härligt kvällspromenad och det var verkligen härligt! Gick bort till älsklingen och dem så att Stelle och Dessie skulle få busa och det gick jätte bra, bra övning för Stella :) Och även Dessie.. Nu ligger jag bara i sängen och har det gött, kört lite patiensduell med Linda och snart dags för att dejta kudden..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: