2009-01-01 | 22:53:23

2009 börjar bra..

..och bättre start på det nya året kunde jag nog inte fått, myst med M framför film hela dagen med massa chips, dipp, cola & vindruvor. Vi var nere och hyrde film innan med, fyra st ;) haha, så nu sitter älskling och kollar på den sista själv, ville inte se den :) Haft en helt underbar dag, kunde inte blivit bättre! Tack älskling

Sitter och funderar på om jag skall göra en årsesumé eller inte, hm.. iaf ska jag knåpa lite mer på den nya designen som kommer upp om ett tag :)
1 Kommentarer
E:

hej, vilken fin design du har, jag är avis. Hur fixar du allt, speciellt headern?

Vore glad om jag kunde få en kommentar tbx :)kram me

2009-01-02 | 19:12:43
URL: http://lollipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: