2009-01-11 | 22:02:53

S Ö N D A G

Hej vänner :)

Sitter i soffan nu, har precis tagit mig ett varmt massagebad med levande ljus och musik! Otroligt skönt, la hårinpackning och noppade ögonbrynen med, så nu känner jag mig riktigt fräsh :) Dagen annars har varit extremt lugn, pluggade på förmiddagen och på eftermiddagen kom älskling så kollade på film och så där, mysigt :) Mamma hade även med sig mat hem från MAX innan när dem varit i Värnamo vilken var kanonens (a) Imorgon är det dags för skola igen och det ska bli skönt, har satt upp lite mål jag ska följa med så ser fram emot veckan, för att se hur jag lyckas ;) Nehe, ska gå ner och göra te nu sen film och sova, naattinatti
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: