2009-11-10 | 14:58:23

Hard work work, not!

Dålig uppdatering jag vet, men ääh skit i det :) Ligger i sängen med en ond mage för tillfället, eller inte för tillfället utan det har jag gjort både idag och igår, så inget work för min del, vilket inte är så bra :/ Men som A sa idag när jag ringde och sjukanmälde mig, "det är så det är ibland, inget att göra åt". Om vi bortser från magen lite nu då så har helgen varit bra, tillbringade den nere i Växjö med tjejerna :) Och på söndagen vare farsdag firande så blev Chili Thai med älsklingens familj och mys här hemma efter det med min. Nähe, det får nog vara bra så för denna gången :)

Ps. Jag och marcus firade två år igår, myyyyyys! Ds.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: