2009-10-28 | 21:33:28

Dagens problem

Hur får man en människa att fatt som verkligen inte vill fatta? Det har varit dagens problem. Bortsett från det så har jag fixat och donat i rummet idag, satt upp mina nya gardiner som jag köpte i måndags och det blev skit snyggt, har även ställt ut lite olika foton så nu är det extra mysigt här :) Var även en sväng i Jönköping i eftermiddag med Madde och Linda, skall dit imorgon med och då är det verkligen inte stress som står på schemat utan myyyyyys! Haha, får se om det får följa med något hem :) Nu ska jag börja läsa i 14 år till salu, någon som läst den?
1 Kommentarer
Cecilia:

Jag läser den boken nu ju ;) Saknar dig! <3

2009-11-01 | 18:56:52
URL: http://lilienberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: