2009-08-23 | 22:45:32

Fraaaallor

Undeeeeeerbar helg! Har spenderat hela helgen med Marcus, i stort hela helgen hemma hos honom :) Har varit jätte mysigt, i fredags blev det en runda in till värnamo också med Madde sen i lördags jobbade jag en stund och på kvällen blev det upp till brorsan, idag bara myspys hemma hos älsklingen, var på kalas ute hos hans kusiner nu ikväll. Och vad åt vi inte? Jo FRAAAAAAAAAALLOR!!! Jag älskar det, så gott och så mysigt, eller vad säger du Madde? ;) Imorgon är det ny vecka och en ny vecka på arbetslösheten, tror inte jag riktigt fattat det ännu, jag lever mitt liv and i love it! :) Mitt liv blir bara bättre och bättre, även om jag är arbetslös eller er..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: