2009-01-28 | 21:57:46

efterlängtade sommar..


En liten sommrigbild från arkivet 08..
Lite sommar nu hade ju inte varit helt fel alltså, brunbrända ben, jordgubbar, de där sena kvällarna på uteplatsen/havet med vännerna :) Visst hade det inte varit helt fel nu? Vill inte ha mer slask och gråa dagar nu, ge oss sooool! Sommaren 2009 kommer bli toppen, det vet jag :) Alanya med klassen, stundenten, balen, Arvika festivalen, massa vänner och sool :)

Sista sommarlovet med, uusch.. Vad ska man göra sen? Vad har ni tänkt hitta på sen? :) Börjar få lite panik.. Det är mindre än 6 månader kvar nu, sen börjar allvaret, det ritkigt vuxenlivet! Har funderat på om man skall läsa vidare, men vad ska man läsa isf? En självklarhet är att jag ska något inom foto, det har jag redan bestämt mig för :) Men ska man läsa något mer? Eller ska man söka jobb på direkten?.. Har inte en susning :/

1 Kommentarer
Matilda:

vilken fin blogg!

2009-01-29 | 21:34:07
URL: http://matildayou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: